Do tegorocznej edycji Mixx Awards zgłoszono 136 kampanii interaktywnych, czyli o 51 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Poniżej lista nominowanych i nagrodzonych w poszczególnych kategoriach konkursu MIXX-Awards 2010: 1. Kampania wizerunkowa
Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa: M&M's Emotikonki Nike Football - Droga do Mistrzostw Swiata 2010 Wielka inwazja Małego Głoda (Heureka) (zwycięzca)
2. Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek: Black Star by Avril Lavigne Trenuj z Torresem Samsung Game (Biuro Podróży Reklamy) (zwycięzca) 3. Bezpośredni odzew Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew: Bileciki do kontroli akcja promocyjna dla klientów marki Cropp - połączenie kanałów on i offline OFE PZU-Ofeusz Lech Ice Team (Artegence Sp. z o.o.) (zwycięzca) 4. Najlepsze zastosowanie nowych mediów Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów: Rexona Aurora (PHD Media Direction) (zwycięzca) Samsung Game Wielka inwazja Małego Głoda nikefootball.wp.pl (Wirtualna Polska S.A./ Mindshare Polska) (zwycięzca) 5. Marketing wyszukiwarek

Nominowani w kategorii Marketing wyszukiwarek: 3Bit - punkty w wyszukiwarce Kampania SEM dla Ubezpieczeń Allianz Direct (Marketing Online) (zwycięzca) 6. Marketing społecznościowy:
Nominowani w kategorii Marketing Społecznościowy: Czy jesteś hardcorem? KLIKASZ? Paczkobranie (Agencja WeAreMedia Sp. z o.o.) (zwycięzca) 7. Gry
Nominowani w kategorii Gry: Fanta City Świat Danio Trenuj z Torresem (Artegence Sp z o.o./Mindshare Polska) (zwycięzca) 8. Wideo on-line
Nominowani w kategorii Wideo-online: Allegro Walentynki Nie-zła mama Transformers w TVN (TVN / 121PR) (zwycięzca) 9. Kampania e-mail marketingowa Nominowanym i zwycięzcą w kategorii Kampania e-mail marketingowa jest: Wakacje na Dzień Kobiet (Freshmail) (zwycięzca) 10. Branded content
Nominowani w kategorii Branded content: Co Dziś Na Obiad – Knorr Kimberly-Clark Huggies - Nie-zła mama M&M's Emotikonki (MediaCom/GG Network) (zwycięzca) 11. Lojalność wobec brandu

Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu: Lovela Care Sprite Facebook "Bileciki do kontroli" akcja promocyjna dla klientów marki Cropp - połączenie kanałów on i offline (Zjednoczenie.com) (zwycięzca) 12. Kampanie społeczne i non profit
Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit: Kampania społeczna "Przestańcie" To ważne wybory Szlachetna Paczka (Insignia) (zwycięzca) 13. Kampanie cross-mediowe Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe: Milka. Razem dla Tatr Skoda Yeti Klikasz, Axe (PHD Media Direction) (zwycięzca) Nagrody specjalne:
1. Marketer roku Nominowani przez Zarząd IAB Polska w kategorii Marketer Roku: mbank Polkomtel Volvo Unilever (zwycięzca)
2. Agencja Roku Nominowani przez zarząd IAB Polska w kategorii Agencja Roku: Media Direction OMD (zwycięzca) Mindshare OMD Poland

3. Człowiek Roku Nominowani przez zarząd IAB Polska w kategorii Człowiek Roku: Andrzej Garapich Anna Sakowicz Marcin Woźniak (COO ARBOmedia Polska) (zwycięzca)
Nagroda specjalna Best In Show
Best In Show, to wybór najlepszej kampanii spośród wszystkich zgłoszonych w tegorocznym konkursie Mixx-Awards 2010
Tegorocznym zwycięzcą Best In Show jest kampania: Paczkobranie (WeAreMedia Sp. z o.o.)











